dinsdag 23 maart 2010

vandaag voor het eerst

blogcandy bij Het Hobbykoffertje












jeetje wat maakt monique het soms lastig. Ben ik helemaal thuis op hyves, moet ik gaan bloggen!
Tja zullen jullie denken MOET?
ja dames, sommige dingen moeten, het MOET om enigzinds op de hoogte blijven in het scrapwereldje van oa monique. Stel je voor dat ik deze candy niet zou kunnen plaatsen....zou ik dan werkelijk geen kans maken op dat grandiose rose ding. Nou ik weet het zeker, die candy plaatsen MOET lukken.
En actief gaan bloggen, nou dat MOET dan ook maar, neit dat ik dat vervelend vind hoor.
Wat ik wel vervelend vind, dat ik het voor niks doe en niemand mee leest.
Nou dan MOET ik nog meer gaan scrappen.
Nee ook dat is niet vervelend.

Maar weet je wat vervelend is, ik MOET nu gaan strijken, ja het MOET!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten