maandag 10 mei 2010

candy

sinds ene tijdje ben ik me pas aan het verdiepen in bloggen maar tot mijn grote vreugde zijn er zoveel candys te winnen, niet normaal meer. en van mijn favoriete sites is toch wel die van Monique.

Ook hier een geweldige candy te winnen
Omdat de "win een rose Cuttlebug actie" een groot succes was, heb ik meteen een nieuwe bedacht! Bij elke € 25 euro krijg je wederom een lotnummer waarmee je kans maakt op een DOUBLE DO XL (adviesprijs 99,95)!!! Maar wat nieuw is; er hangt meteen een blogcandy aan!Je hebt dus dubbel kans om iets te winnen tijdens deze actie, via de webwinkel én via dit blog!!
Wat moet je doen voor de web-winkelactie:
Je besteld iets in de webwinkel van Het Hobbykoffertje voor minimaal € 25,00. Wij geven iedere bestelling/klant een lotnummer ( via onze administratie), aan het einde van de actie wordt er een lotnummer getrokken en krijgt de winnaar(res) bericht via email. Je mag zo vaak meedoen als je wilt, bij vermeerdering van de € 25,00 krijg je ook vermeerdering van de loten! En je ziet het, Marianne is nu de gelukkige winnares van de rose Cuttlebug, misschien ben jij wel degene die een DOUBLE DO XL in de wacht sleept! De DOUBLE DO XL is een fantasties stansapparaat, ik heb zelf meerdere stansmerken in huis, maar ik vind de DDXL echt waanzinnig goed stansen en embossen, als een warm mes door de boter gaat alles erdoor heen!

De blogcandy: een cadeaubon van Het Hobbykoffertje t.w.v. € 15,00!!!!
Wat moet je doen voor de blogcandy:
1. wordt volger van dit designteam blog of als je al volger bent, super!
2. plaats deze blog candy/Double Do XL actie zichtbaar in je eigen blog
3. meld in dit berichtje dat je mee wilt doen aan deze candy
Natuurlijk zouden we het ontzettend leuk vinden als je ook regelmatig bij ons komt kijken naar onze creaties en een reactie achterlaat. Het team maakt leuke dingen ter inspiratie voor de liefhebbers!
De actie loopt tot en met 30 juni, dan worden de winnaars weer gekozen!



Heel veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten